cinta sejati .

cinta sejati .
wuuuu , so cuittt ^^ . Haihh , sayang bila lah kita nak macam diaorang niehh -,- #kberangan . cantik handsome . sesuai loo awokk :'( itew jealous niehh -,- hee . hope kekal yaa , iloveyousofuckingdamnmuch <3

Saturday 26 November 2011

Aummmm .

Rindu setengah mati :
Aku rinduu ,setengah mati kepadamuu ,sungguhku ingin kau tahu ,aku rinduu :)
Hey Baby :
Hey baby girl what'cha doin' tonight i wanna see what'cha got in store ,hey baby :)
Kimia :
Aku mula jatuh hati kepadamuu ,setelah kau kata cinta padaku ,huuuu ,masing masing dulu punya pasangan ,akhirnyaa kita bersamaaaa ,pertama kali kita bersua bertentang mataa ,terasa ada kimia diantara kitaa ,kau kucup pipiku ,kau bisikkan cintamuu ,kau kata baby iloveyou ,kau cairkan hatikuu .ohhhh .
Janji :
Pernahkahh ,kau mengerti perasaan hatikuu ,kucinta kamuu hanya ituu aku tahuu .dan takkan terulang lagy ,silapkuu yang duluu ,meninggalkanmuu ,tok kedua kali ,takkan berlakuu ,aku akan selalu ,menjaga dan mencintaimuu ,aku akan selalu menjaga dan mencintaimuu :)
Aishiteru The Best Song :)
Walau raga kita terpisah jauhh ,namun hati kita selalu dekat ,bila rindu pejamkan matuu dan rasakan aaakuu ,kekuatan cinta kita takkan pernah ragu terhapus ruang dan waktuu percayakan kesetiaan ituu ,bagai tulis Aaaaishiiteruuuu .
Cinta Muka Buku :
Kita berkenalan hanya dalam laman muka buku ,kau hantar pertanda suruh aku terima kamu wooooo ,hatiku rasa sesuatuu ,dan pabila kau katakan kau suka aku ,kugelisah berdebar hati rasa tak menentu ohhhh ,

No comments:

Post a Comment